U bent hier:

Algemene Ledenvergadering 25 november 2023 te Woerden

Datum:13/11/2023

Wij nodigen je van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zaterdagmiddag 25 november a.s.. We vergaderen dit keer op een andere locatie, namelijk restaurant Plein 7 aan Kerkplein 7 te Woerden (0348 – 508 912). De zaal gaat om 13:00 uur open. We starten met koffie, thee en appeltaart. De vergadering begint om 13:30 uur. Na de pauze geeft Tom Ysewijn een presentatie over zijn boek ‘Alleen door Afrika’. Vanaf 16:00 uur sluiten we af met een borrel.

Op de agenda staan de presentatie en vaststelling van het jaarplan, de toelichting op de begroting en de benoeming van Esther van der Meer als bestuurslid Communicatie. Ook praten we je bij over de Wereldfietserdagen op 13 en 14 april te Ede, het marktonderzoek dat momenteel loopt, en het groeiend aantal activiteiten in 2024, het jaar waarin we dertig jaar bestaan.

De vergaderlocatie is goed bereikbaar met trein, auto en fiets. Het station ligt op 750 meter lopen van het station en er is voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving. In de zaal is plaats voor 60 leden. Je kunt je aanmelden op de website. De stukken voor de vergadering waaronder de agenda, het jaarplan en de begroting, vind je in de Bibliotheek. Tot ziens op de 25e!